Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

Zakelijk gebruik van Facebook Messenger

Met 7 miljoen gebruikers is Facebook Messenger na WhatsApp de tweede messaging-app van Nederland. Door de vele mogelijkheden die het platform biedt, wint Messenger snel aan populariteit. Met name zakelijk gezien maakt Facebook Messenger de laatste tijd stappen, waardoor organisaties de kans krijgen hun klanten nog beter van dienst te zijn.

Wil je Facebook Messenger ook zakelijk inzetten, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of gebruik je Messenger via het Facebook Business account en wil je dit integreren in een omnichannel messaging pakket? Neem dan snel contact met ons op. SaySimple levert een professionele oplossing om gesprekken via Facebook Messenger te beheren en ondersteunt van A tot Z bij de implementatie.

Facebook Messenger inzetten binnen je eigen organisatie?

Neem contact op

Neem contact op
‘‘

KLM

Facebook Messenger in de praktijk

De mogelijkheden van Facebook Messenger zijn eindeloos. KLM is bijvoorbeeld het grootste Nederlandse merk dat nu volop gebruik maakt van Facebook Messenger en implementeerde onder andere bot’s en scripts om hun klanten nog beter te bedienen. Uiteraard kun je nog steeds ‘gewoon’ een bericht sturen of een vraag stellen, maar een reis boeken of een reeds geboekte reis beheren, behoort ook tot de mogelijkheden. Onderstaande video van KLM’s YouTube-kanaal geeft een goed beeld van alle mogelijkheden die zij momenteel bieden. SaySimple adviseert graag over de verdere mogelijke toepassingen van het kanaal.

We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency