Leveraging the power of social messaging for a personalized B2B experience

In een markt waar producten sterk op elkaar lijken, de concurrentie moordend is en digitalisering ertoe leidt dat de klant steeds gemakkelijker informatie in kan winnen, moet je meebewegen. Directe lijntjes met de leverancier zijn snel gevonden.

Nu het MKB met hun dienstverlening de pijlen ook richt op de zzp’er, is het aan de groothandel om haar positie veilig te stellen. Door het leveren van toegevoegde waarde naar klanten, leveranciers en de eigen organisatie ben je ze een stap voor.

De klant staat dichter bij ons en wij staan dichter bij de klant. Het telefonisch contact en de handling time zijn naar schatting met 20 tot 30% gedaald.
John van Schaijk - Plieger

Benut de kracht van Social Messaging

In een ‘always on’ samenleving waarin de de klant steeds veeleisender wordt, is het belangrijk om hierop in te spelen. De digitalisering van het speelveld brengt veel uitdagingen maar tegelijkertijd ook kansen met zich mee. De huidige technologie van Social Messaging Automation maakt het mogelijk om hierin nog een stap verder te gaan. Denk aan;

  • Een stijging van de klanttevredenheid (CSAT)
  • Een daling van de kosten (TCO)
  • En een verhoging van het rendement van jouw customer service afdeling (ROI)

Download de Ultimate Guide for Social Messaging

Lees meer over de inzet van Social Messaging kanalen voor de B2B & Wholesale industrie.


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox

Trusted by:

{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home