Verrijk je customer support met Webchat

Genereer meer leads & ondersteun klanten

Het toevoegen van webchat aan je website is inmiddels een onmisbaar kanaal voor het genereren van leads en het ondersteunen van bestaande klanten op je website. Elk online bedrijf dat zijn klanten wilt bijstaan en voorzien van een unieke customer experience, moet webchat voor mobiele apps en websites omarmen.

Benut de kracht van web messaging

Websites die zijn voorzien van een chat functionaliteit zijn niet alleen beter in genereren van leads en het bieden van real-time support aan je website bezoekers, ze blijven ook nog eens de concurrentie voor. Met webchat bied je een gepersonaliseerde klantervaring en een betere interactie met je merk. Schakel interactieve messaging ervaringen in met behulp van links, knoppen, snelle antwoorden, postbacks en carrousels.

Webchat is een moderne, continue en context-driven manier om leads en bestaande klanten proactief te benaderen en meer omzet te genereren uit real-time support conversaties.

 

Betrek bezoekers voordat ze weggaan en kwalificeer leads met Bots

Met webchat krijg je meer inzicht in het gebruikersgedrag van je websitebezoekers. Maak proactief contact met bezoekers die afhaken of die op het punt staan om een aankoop te doen. Door het toevoegen van chatbots, kun je door middel van webchat, snel antwoord geven op veelgestelde vragen, klantprofielen verrijken, leads kwalificeren en automatisch uploaden naar je CRM-systeem.

 

Slimmer verkopen door hyper-personalisatie

Met de gebeurtenissentijdlijn, gebruikersinformatie en sociale profielen weet je exact met wie je praat en krijg je meer inzicht in wat hun behoeften en voorkeuren zijn. Haal extra informatie uit externe tools voor gesprekken die zijn onderbouwd met data en start met het hyper-personaliseren van je web chat conversaties.

Ondersteun en verbaas klanten in real-time

Start de conversatie met je gebruikers voordat het te laat is. Maak gebruik van campagnes om nieuwe gebruikers binnen te halen en te informeren, of om klanten te behouden en herhaalaankopen te stimuleren. Verstuur meldingen, notificaties, ontvang feedback en meet eenvoudig de klanttevredenheid van jouw online brand.

 

Trusted by:

Vraag nu een gratis demo aan

Webchat is een moderne, continue en context-driven manier om leads en bestaande klanten proactief en in real-time te benaderen om meer omzet te genereren, meer deals te sluiten en klanten voor de lange termijn te behouden. Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Vraag dan nu een demo aan via het onderstaande formulier.

{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home