
Op het thuisfront van de reiziger
De wereld van klantenservice verandert voortdurend en door technologische ontwikkelingen groeien de verwachtingen van de veeleisende reiziger continue. Social Messaging slaat een brug tussen deze twee werelden. Via ‘s werelds populairste communicatiekanalen kunnen reizigers en organisaties 24/7 met elkaar in contact komen.
Reduceer kosten
De kosten voor social messaging liggen aanzienlijk lager dan bij traditionele kanalen. Messaging automatiseert klantenservice door middel van chatbots, maakt digitale betalingen mogelijk en biedt bedrijven de kans om conversaties met reizigers opnieuw vorm te geven. Overal en op elk moment. Het plannen en boeken van een reis wordt makkelijker, reizigers worden onafhankelijker, en gepersonaliseerde support kan tijdens de reis op meerdere kanalen worden aangeboden.
De toekomst is nu
Innovatie en nieuwe technologieën kunnen bedrijven binnen de travel, hospitality & leisure helpen om urgente problemen op te lossen en creëren kansen voor up-selling. Trends op het gebied van digitale transformatie bieden nieuwe mogelijkheden om een verdedigbaar concurrentievoordeel te behalen en nieuwe klanten tegen lagere kosten aan te trekken.
Transavia Case
WhatsApp is het belangrijkste customer service channel voor Transavia. Doordat zij een van de eerste gebruikers waren, hebben ze een vlijmscherp onderscheidend ervaringsvoordeel opgebouwd ten opzichte van andere maatschappijen. Lees meer over hoe Transavia WhatsApp gebruikt om de klanttevredenheid van zijn reizigers te verhogen
Tried & Trusted by:
Download de gratis Travel, Hospitality & Leisure whitepaper
Leer hoe je de always-on reiziger maximaal tevreden stelt. Deze exclusieve whitepaper geeft de customer service en marketing professional een waardevolle inzage in de kansen van social messaging voor klantenservice en commerciële doeleinden binnen de travel branche.