Leveraging the power of social messaging for a personalized travel experience

Om succesvol te zijn binnen de THL sector moeten bedrijven de juiste mix tussen data, technology, kanalen en menselijke interactie vinden om over de gehele customer journey relevant te zijn en de juist customer experience te bieden. Persoonlijk contact en het leveren van een excellente service via de voorkeurskanalen van de reiziger speelt hierin een belangrijke rol.

In the Pre-Flight phase: 70% of travelers prefer to be notified via messaging
Source - LivePerson

Benut de kracht van Social Messaging

Luchtvaartmaatschappijen zijn ook steeds toegankelijker voor het aangaan van conversaties met hun reizigers. Zij gebruiken social messaging kanalen om vluchtinformatie en instapkaarten te delen. Zij zetten routinematige communicatie mogelijkheden om tot lange termijn engagement kansen.

De inzet van geverifieerde bedrijfsprofielen binnen Social Messaging kanalen maken het voor klanten makkelijker om het bericht en antwoord te vertrouwen, waardoor transactionele berichten zoals instapkaarten en kwitanties worden omgezet in mogelijkheden voor klantbetrokkenheid, retentie en omboeking. In tegenstelling tot sms, waar klanten berichten van anonieme nummers ontvangen en vaak niet kunnen reageren, zorgt de inzet van Social Messaging juist niet voor doodlopende CX.

Download de Ultimate Guide

Nu reizen betaalbaarder wordt en je met behulp van Social Messaging je doelgroep overal kunt bereiken zijn gepersonaliseerde klantervaringen niet langer alleen maar een luxe. Ze zijn het nieuwe normaal.

Download de Ultimate Guide for Social Messaging hieronder en ontdek hoe jij de Customer Journey kunt optimaliseren.


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home