De beste Travel Experience door de inzet van Social Messaging & Chatbots

Om succesvol te zijn binnen de Travel, Hospitality & Leisure moeten bedrijven de juiste mix tussen data, technology, kanalen en menselijke interactie vinden om over de gehele customer journey relevant te zijn en de juiste customer experience te bieden. Persoonlijk contact en het leveren van een excellente service via de voorkeurskanalen van de reiziger speelt hierin een belangrijke rol.

In de pre-flight fase: heeft 70% van de reizigers de voorkeur om via Social Messaging op de hoogte te worden gesteld
Source - LivePerson

Benut de kracht van Social Messaging

Binnen de THL zijn luchtvaartmaatschappijen trendsetters op het gebied van klantcontact. Zij gebruiken Social Messaging kanalen om vluchtinformatie en instapkaarten via notificaties te delen en zetten routinematige communicatie mogelijkheden om tot lange termijn engagement kansen. Social Messaging is voor deze bedrijven het ideale communicatiekanaal omdat:

  • Het is kosteneffectief en het scheelt veel tijd ten opzichte van traditionele kanalen
  • Het helpt je uitmuntende klantenservice aan te bieden
  • Het zijn de voorkeurskanalen van de hedendaagse consument
  • Het versterkt branding en engagement door user generated content

Verrijk de reiservaring met Chatbots

De reisindustrie is 24/7 actief en vereist klantenservice op ieder moment en op elke locatie. Met behulp van chatbots kun je op elk moment volwaardige klantenservice bieden en tegelijkertijd de druk op de customer service agents verminderen. Met de juiste implementatie en training kunnen chatbots de gehele reiservaring verrijken: van digitale concierges, automatische notificaties voor de vertraging van vluchten tot suggesties voor excursies op de plaats van bestemming

Download de gratis Travel, Hospitality & Leisure whitepaper

Leer hoe je de always-on reiziger maximaal tevreden houdt in de wereld van travel, hospitality en leisure. Deze exclusieve whitepaper geeft de customer service en marketing professional een waardevolle inzage in de kansen van social messaging voor klantenservice en commerciële doeleinden binnen de travel branche.


Je ontvangt de THL whitepaper in je inbox

Trusted by:

{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home