Social Messaging:
the new customer service standard

Don't sleep on social messaging.

Het gebruik van social messaging apps om real-time in contact te komen met vrienden, familie en collega’s nog nooit zo populair geweest. Kan jouw team die druk aan? Klanten gebruiken steeds minder de traditionele kanalen en willen in contact met jouw bedrijf komen op hun voorwaarden; of dat nou is via Facebook, WhatsApp, Instagram of Twitter. Het is allemaal een kwestie van snelheid, bekendheid en gemak.

Low cost and super effective.

Social messaging brengt je kosten omlaag, maakt het mogelijk altijd en overal te reageren door customer support te automatiseren via chatbots, maakt digitale betalingen mogelijk en verbindt door meer content te delen binnen de apps.

Real talk delivers real results.

Social messaging is een gebruiksvriendelijke, kosteneffectieve, geldbesparende en lead-genererende toevoeging aan jouw customer service afdeling. Het kan de druk bij de medewerkers verlagen en ze de mogelijkheid bieden om een echte connectie te maken via door de klant gekozen favoriete kanalen.

Channels

Met SaySimple creëer je via social messaging een customer journey zonder obstakels. Gebaseerd op jouw business goals richten we de perfecte mix voor je in. Inclusief een chat dashboard, inzichten, de nieuwste technieken in bot-augmented interaction en andere op AI-gebaseerde functies.

  • WhatsApp for Business
  • Facebook Messenger
  • Twitter DM
  • Viber
  • Bots

Meer informatie?

Download gratis onze Ultimate Guide voor meer informatie over de mogelijkheden van Social Messaging.


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home