Training

Keep you knowledge updated
Coffee-drone
Simple start
training

Winning knowledge is our
Kick-off Training

De inzet van messaging als zakelijk communicatiekanaal heeft niet alleen veel impact op de klanttevredenheid, maar ook op jouw organisatie. Deze impact verschilt natuurlijk per organisatie, dus wil je wel een duidelijk beeld hebben hoe dat bij jou zit. Met de kick-off training krijg je de SaySimple oplossing net zo makkelijk binnen als de WhatsAppjes van je klanten. Ook krijgen alle gebruikers een duidelijke werkinstructie voor het managen van conversaties. Leer alles responstijden, tone-of-voice, emoji-gebruik en andere unieke kenmerken van communiceren via social messagingkanalen. Interesse in een training? Vraag dan snel een offerte aan. Eén van onze consultants neemt dan contact met je op.

Vraag een offerte aan
Your Customizable
Training

Ready for the next step

Advanced Training Social Communication

Deze gevorderde SaySimple training is speciaal op maat gemaakt voor jouw bedrijf. Zo kunnen we ons precies richten op de onderwerpen waar de grootste winst te halen valt. Leer je team tone-of-voice van activerend taalgebruik of evalueer het bestaande service center van opbouw tot werkinstructie. Via zorgvuldig geselecteerde SaySimple-partners bepalen we het juiste plan van aanpak en kijken we naar punten zoals social taalgebruik, SEO, train de trainer, mystery conversations, bestaande processen en KPI’s, tools en platformen. Daarbij richt je je bij de trainingen van onze partners op social care, social awareness en ‘webcare doe je zo’. Behoefte aan een kortere mailchain of juist een grote groepsapp, de grootte van de training wordt bepaald door jouw bedrijf. Ben je nu benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op voor een offerte op maat.

Vraag een offerte aan
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency