Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Training

Keep you knowledge updated
Simple start
training

Winning knowledge is our
Kick-off Training

De inzet van messaging als zakelijk communicatiekanaal heeft niet alleen veel impact op de klanttevredenheid, maar ook op jouw organisatie. Deze impact verschilt natuurlijk per organisatie, dus wil je wel een duidelijk beeld hebben hoe dat bij jou zit. Met de kick-off training krijg je de SaySimple oplossing net zo makkelijk binnen als de WhatsAppjes van je klanten. Ook krijgen alle gebruikers een duidelijke werkinstructie voor het managen van conversaties. Leer alles responstijden, tone-of-voice, emoji-gebruik en andere unieke kenmerken van communiceren via social messagingkanalen. Interesse in een training? Vraag dan snel een offerte aan. Eén van onze consultants neemt dan contact met je op.

Offerte aanvragen

Your Customizable
Training

Ready for the next step

Advanced Training Social Communication

Deze gevorderde SaySimple training is speciaal op maat gemaakt voor jouw bedrijf. Zo kunnen we ons precies richten op de onderwerpen waar de grootste winst te halen valt. Leer je team tone-of-voice van activerend taalgebruik of evalueer het bestaande service center van opbouw tot werkinstructie. Via zorgvuldig geselecteerde SaySimple-partners bepalen we het juiste plan van aanpak en kijken we naar punten zoals social taalgebruik, SEO, train de trainer, mystery conversations, bestaande processen en KPI’s, tools en platformen. Daarbij richt je je bij de trainingen van onze partners op social care, social awareness en ‘webcare doe je zo’. Behoefte aan een kortere mailchain of juist een grote groepsapp, de grootte van de training wordt bepaald door jouw bedrijf. Ben je nu benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op voor een offerte op maat.

Offerte aanvragen

01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency