Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Consultancy

Reaching your goals
Child's play for adults

Personal guidance
SaySimple Consultancy

SaySimple gaat altijd een stap verder om te kijken hoe de dienst het best aansluit voor elke specifieke klantcase. Met een duidelijk inzicht in je KPI’s en persoonlijke begeleiding met de strategische doelstellingen van jouw bedrijf, halen we samen het uiterste uit jouw communicatie en service. Wij nemen je mee in de laatste trends en ontwikkelingen, waardoor jij niet raar opkijkt als je klanten massaal overstappen van Twitter DM’s naar Instagram DM’s. Op basis van onze professionele ervaring en jouw eigen data stellen we vaste reporting vast, waarmee we jouw performance naar een hoger niveau tillen.

Neem contact op

Share your
message

Fair and square in our

Round-table sessions

Absurd makkelijke webcare, gecombineerd met een klantervaring van 9+. Hoe bereik je dat? In de SaySimple rondetafel sessies bieden we alle deelnemers de kans om best-practices, technieken en ideeën te delen voor het beste resultaat. Zo leren jij en SaySimple niet alleen van elkaar, maar ook alle deelnemers onderling. Want sharing is caring, dat weten wij als geen ander! Neem snel contact op en schrijf je al vast in voor de volgende rondetafel sessie.

Neem contact op

Neem contact op
01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency