Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Events

Always receiving new notifications
Never to Cool
for School

No need to turn off your phone

SaySimple Academy

Vergeet saaie lectures. SaySimple organiseert een paar keer per jaar de SaySimple Academy. In deze interactieve sessies delen we aan de hand van actuele praktijkcases nieuwe toepassingen en ervaringen op een laidback manier. De vernieuwende klantcases worden gepresenteerd door de klant zelf, in combinatie met SaySimple. Zo hadden we eerder al gastpresentaties van o.a. Transavia, de Hogeschool van Amsterdam, Kamer van Koophandel en AcceptEasy. Neem alvast contact op om een plaats bij de volgende Academy te reserveren!

Reserveer een plaats

01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency