Enlighten me with

Training & events
Coffee-drone
Let's get started

Simply basic

Start Training

Begin jij een Messenger chat naar een 15-jarige jongen met ‘geachte’? Oei. Schrijf je dan maar heel snel in voor de SaySimple Kick-Off Training. Leer hoe je service kanalen zoals WhatsApp, Messenger, Twitter of Instagram implementeert en managet en welke impact ze hebben. Alle ins en outs over de implementatie van Social Messaging aan de hand van een simpel stappenplan. Makkelijk en volledig beschikking tot de basiskennis van social messaging, van zowel simpele pilot als een volwaardig kanaal en alles daartussen. Jij wilt toch ook slagen in klantenservice met een 10?

Over de start training
Ready for the
next step?

An inspiring journey

Advanced Communication Training

Deze maatwerktraining is precies toegespitst op jouw bedrijf, team en kwaliteiten. Zo leggen wij de focus op het webcare-aspect waar de grootste winst te halen valt. Behoefte aan een gevorderde communicatietraining, of eerst toelichting over de structuur en processen binnen het hele service center? Laat je door een consultant inspireren aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden, voor een webcare-niveau van minimaal 9+.

Over de advanced training
It's just
a talk

Say what

SaySimple Academy

Apps en devices update je continu om te genieten van de nieuwste versies met de beste features. Waarom dan niet met jouw kennis? SaySimple blijft continu kennis updaten en in kwalitatieve service upgraden en dat delen we graag met anderen. Wil jij ook nieuwe toepassingen en ervaringen delen op het gebied van de zakelijke inzet voor messaging kanalen voor webcare- en marketingafdelingen? Join dan een van onze innovatieve en interactieve events.

Meer over de Academy
Best-practices

Openly and honestly

Sharing knowledge

Wat zijn jouw best-practices voor absurd gemakkelijke, maar effectieve webcare? In deze rondetafel sessies bieden wij deelnemers de kans eerlijk en open hun verhaal, statistieken en uitdagingen binnen online klantenservice te delen, om zo van elkaar te leren. Een bekende tafelheer uit het vakgebied haalt diverse onderwerpen aan, met als doel het delen van kennis en inspiratie. Vergelijk verschillende perspectieven, devices en methoden, om vervolgens tot de best-practice te komen. Accepteer de incoming conference-message en begin.

Neem contact op
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency