Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Training & Consultancy

From concept to Conversational Excellence
Let's get started

Simply basic

Start Training

Begin jij een Messenger chat naar een 15-jarige jongen met ‘geachte’? Oei. Schrijf je dan maar heel snel in voor de SaySimple Kick-Off Training. Leer hoe je service kanalen zoals WhatsApp, Messenger, Twitter of Instagram implementeert en managet en welke impact ze hebben. Alle ins en outs over de implementatie van Social Messaging aan de hand van een simpel stappenplan. Makkelijk en volledig beschikking tot de basiskennis van social messaging, van zowel simpele pilot als een volwaardig kanaal en alles daartussen. Jij wilt toch ook slagen in klantenservice met een 10?

Start training

Ready for the
next step?

An inspiring journey

Advanced Communication Training

Deze maatwerktraining is precies toegespitst op jouw bedrijf, team en kwaliteiten. Zo leggen wij de focus op het webcare-aspect waar de grootste winst te halen valt. Behoefte aan een gevorderde communicatietraining, of eerst toelichting over de structuur en processen binnen het hele service center? Laat je door een consultant inspireren aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden, voor een webcare-niveau van minimaal 9+.

Advanced training

It's just
a talk

Say what

SaySimple Academy

Apps en devices update je continu om te genieten van de nieuwste versies met de beste features. Waarom dan niet met jouw kennis? SaySimple blijft continu kennis updaten en in kwalitatieve service upgraden en dat delen we graag met anderen. Wil jij ook nieuwe toepassingen en ervaringen delen op het gebied van de zakelijke inzet voor messaging kanalen voor webcare- en marketingafdelingen? Join dan een van onze innovatieve en interactieve events.

SaySimple Academy

Best-practices

Openly and honestly

Sharing knowledge

Wat zijn jouw best-practices voor absurd gemakkelijke, maar effectieve webcare? In deze rondetafel sessies bieden wij deelnemers de kans eerlijk en open hun verhaal, statistieken en uitdagingen binnen online klantenservice te delen, om zo van elkaar te leren. Een bekende tafelheer uit het vakgebied haalt diverse onderwerpen aan, met als doel het delen van kennis en inspiratie. Vergelijk verschillende perspectieven, devices en methoden, om vervolgens tot de best-practice te komen. Accepteer de incoming conference-message en begin.

Neem contact op

01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency