Online klantenservice algemeen

What is online webcare without social messaging? Incomplete.
Services hotdog
Social messaging made easy

Het messaging tijdperk van

Webcare

In het tijdperk van messaging wil je dit als bedrijf natuurlijk doortrekken naar online klantenservice en webcare. Verstuur niet langer te formele berichten met aanhef en groet, maar ga voor snel en makkelijk antwoord via het kanaal naar keuze. SaySimple helpt je met het maken van de beste keuzes, om als bedrijf te groeien en ontwikkelen op gebied van online klantenservice en webcare. Niet alleen makkelijker voor jouw bedrijf, maar ook voor je klanten. Dat wil jij toch ook?

Download whitepaper
Relax your
way forward

Sit back, relax &
Keep Up

De klantbehoefte verandert sneller dan het licht. Van telefoon naar messaging, van multichannel naar omnichannel en van openbaar vervoer naar zelfrijdende auto’s. We willen steeds meer bereiken, zonder er meer tijd aan kwijt te zijn. Voor bedrijven die met hun online klantenservice en webcare aan de verwachting willen voldoen kan dit soms lastig zijn. Voor je gevoel sta je 1-0 achter, kost het tijd, geld en een heleboel ergernis. SaySimple is er voor je om dit proces zorgeloos te maken. Dus chill, sit back en relax. We gaan stap voor stap richting de 9+ ervaring van jouw klant.

SaySimple consultancy
How high
can you go?

Raise the bar for

Easy Webcare

Met SaySimple reis je naar grotere hoogtes, zonder hoverboard. Bundel de favoriete kanalen van je doelgroep in één dashboard en til jouw online klantenservice naar een hoger niveau. Eenvoudig en overzichtelijk voor jou, luxueuze keuzevrijheid voor jouw klanten. Eén dashboard en één rapportage tool; that’s all you need.

Vraag een demo aan
Don’t stress for success

Before they’ve found the problem,

Problem Solved

Klanten zoeken naar de oplossing voor hun probleem, niet de oorzaak. Social messaging is de meest laagdrempelige manier om vragen te stellen, met zo veel mogelijk context. De combinatie van tekstberichten, voice-opnames, filmmateriaal of foto’s biedt genoeg context om een passende oplossing te bieden. Bovendien heb je met de koppeling aan je CRM-pakket realtime inzicht in de klanthistorie, waardoor je de klant niet langer ‘on-hold’ hoeft te zetten. Verwijder alvast je wachtmuziekje, die gaan jouw klanten nooit meer horen.

Vraag een offerte aan
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency