Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

Messaging Intelligence Dashboard

Social Messaging strategie optimalisatie
Are you ready?

Real-time insight in your messaging status
Messaging Intelligence Dashboard

Het Messaging Intelligence Dashboard geeft je bruikbare inzichten om de productiviteit, seat planning en personeelsbeheer (WFM) te optimaliseren.

The dashboard revolution

All you’ve ever wanted

Dashboard Features

Met het SaySimple Messaging Intelligence Dashboard zie je meer van jouw online klantenservicewereld. Maak gebruik van het Messaging Intelligence Dashboard en geniet van:

  • Standalone online dashboard (SaaS)
  • Dedicated users with permission setting
  • Dedicated URL: https://client.saysimple.im/
  • SSL certificatie
  • Real-time performance inzicht
  • Drag-and-drop prioritization
  • Custom time ranges comparison
  • Custom channel filter and comparison
  • Notifications and Alerts

Meer informatie over het Messaging Intelligence Dashboard? Vraag vrijblijvend een demo aan.

Demo Aanvraag

Reduceer kosten en verhoog de klanttevredenheid

Dashboard voordelen

SaySimple verbindt verschillende social messaging channels met elkaar om klanten een naadloze, intelligente,conversational en hyper-gepersonaliseerde ervaring aan te bieden. Ons all-in-one platform bestaat uit drie geavanceerde modules die elkaar perfect aanvullen.

Verlaag kosten
  • Implementeer een first-time fix
  • Geen repeat traffic en onnodige verwijzingen meer
  • Social Messaging is schaalbaar
Verhoog ROI
  • Ga op een betere manier om met high-volume traffic
  • Bied je klanten gepersonaliseerde aanbiedingen aan
  • Focus op bijzondere klantenservice cases
Verbeter CSAT
  • Begrijp je klanten beter en maak het makkelijker voor je medewerkers om goede service te bieden
  • Zorg voor customer loyalty door persoonlijker om te gaan met de klant
  • Versnel customer key performance door continuïteit in klantgesprekken
01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda background Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Omoda background Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA background HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad background Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency