Messaging Intelligence dashboard

Real-time insight in your messaging status
Messaging Intelligence dashboard smal
Are you ready?

Messaging Intelligence dashboard
Real-time insight in your messaging status

Het Messaging Intelligence Dashboard gaat verder dan de simpele basisstatistieken. Niet zomaar inzicht in alle ontvangen en verstuurde berichten en de reactietijd, maar een dieper inzicht in het verloop van jouw KPI’s en werkelijke performance. Van evaluatie van je huidige kanalen tot voorspelling van de optimale bezettingsgraad.

Vraag een demo aan
The dashboard revolution

All you’ve ever wanted

Dashboard Features

Met het SaySimple Messaging Intelligence Dashboard zie je meer van jouw online klantenservicewereld. Maak gebruik van het Messaging Intelligence Dashboard en geniet van:

  • Standalone online dashboard (SaaS)
  • Dedicated users with permission setting
  • Dedicated URL: https://client.saysimple.im/
  • SSL certificatie
  • Real-time performance inzicht
  • Drag-and-drop prioritization
  • Custom time ranges comparison
  • Custom channel filter and comparison
  • Notifications and Alerts

Wij ontwikkelen keihard door nieuwe technieken; van Machine Learning en AI tot Blockchain Technology.

Vraag een offerte aan
Better Safe
Than sorry

Better safe than sorry

Privacy by Default

Ons doel is zorgeloos klantcontact, op elke mogelijke manier. Daarom is het Messaging intelligence dashboard ontwikkeld aan de hand van de hoogste kwaliteitsstandaarden op het gebied van privacy en veiligheid. Met onze ‘privacy by default’ & ‘privacy by design’-methode weet je zeker dat jouw messaging tool volledig AVG/GDPR-proof is. Zo hoef jij je alleen nog druk te maken om de beste klantenservice, en zelfs daar kan SaySimple bij helpen.

Meer over AVG
Don’t Stress
For Success

You show us yours, we’ll show you ours

Sharing Innovative Ideas

Bij SaySimple staat de klant altijd centraal, ook bij het ontwikkelen van onze tools. Daarom staat ons development team altijd open voor feedback en aanvullende wensen, voor een tool die het beste aansluit op jouw wensen.

Feedback?
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency