Eazy Messaging dashboard

All social messages in just one dashboard
Relax your
way forward

All social messages in just one dashboard

Eazy Messaging Dashboard

Alle social messaging kanalen in één dashboard. Je beheert eenvoudig de populairste social messaging kanalen van dit moment zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Twitter Direct Message en (good old) SMS. Dat biedt het Eazy messaging dashboard van SaySimple.

Vraag een demo aan
Why this Dashboard?

Sit back, relax & enjoy

Future Proof with Social Messaging

Klanten denken in vragen en zoeken oplossingen. Het is jouw doel om tijdens dit proces voor de meest comfortabele customer experience te zorgen. Het Eazy dashboard is hiervoor de makkelijkste tool. De tool werkt simpel en intuïtief en maakt contact makkelijk, zowel voor jou als je klanten. Zo ben je ook helemaal klaar voor toekomstige kanalen. Koppel zoveel social messaging kanalen als je nodig hebt en maak een ongelimiteerd aantal users aan. Hoe groot je organisatie ook is, of hoe hoog je de lat ook legt; het Eazy dashboard groeit met je mee.

Download whitepaper
How high
can you go?

What to expect

Dashboard Specifications

Met het Eazy messaging dashboard beheer je de populairste social messaging kanalen van dit moment in een simpel en intuïtief dashboard, maar dat niet alleen. Maak gebruik van het Eazy dashboard en geniet van de volgende voordelen:

  • Verstuur automatische replies op berichten, om ook de verwachtingen buiten openingstijden te managen;
  • Koppel het Eazy dashboard aan je CRM-, ERP- of social media monitoring systeem voor een 360-graden klantbeeld;
  • Genereer betaal links in het Eazy dashboard om via social messaging betalingen mogelijk te maken;
  • Maak groepsgesprekken en verzendlijsten met automatische aan- en afmeld commando’s, voor meer engagement met je klanten en volgers;
  • Rapporteer op de belangrijkste customer service KPI’s via social messaging om de prestaties van je agents te meten.
Vraag een demo aan
Don't stress for succes

Raise the bar for

Privacy by Default

Ons doel is zorgeloos klantcontact. Daarom is er niets belangrijker dan de privacy van onze gebruikers en hun klanten. Het Eazy dashboard voldoet dan ook aan de hoogste kwaliteitsstandaarden op het gebied van privacy en veiligheid. Denk aan Nederlandse datacentra, two factor authentication, IP-autorisatie en geanonimiseerde datastromen. Bovendien zijn we al sinds januari 2018 klaar voor de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Als Eazy dashboard gebruiker hoef je je alleen nog druk te maken om de beste klantenservice, en zelfs daar kan SaySimple bij helpen.

Meer over AVG
Ready, Set
Go!

Start simple, yet effective webcare,

Start with Eazy Messaging Dashboard

Wij geloven in grenzeloos gemak voor onze gebruikers en hun klanten. Voor iedere organisatie krijgt dit op een andere manier vorm, waardoor het noemen van één vaste prijs voor het Eazy dashboard lastig is. Neem daarom contact met ons op voor een prijsindicatie op maat, dan bepalen we samen wat nodig is voor jouw 9+ ervaring.

Vraag een offerte aan
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency