Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Social Messaging Automation Platform

Transforming Customer Conversations
Platform overzicht

Klantcontact opnieuw uitgevonden

Social Messaging Automation

Het Social Messaging Automation Platform van SaySimple maakt Conversational Excellence toegankelijk en direct toepasbaar in de praktijk. Ga de conversatie aan via ’s werelds meest gebruikte Social Messaging kanalen, bijvoorbeeld via WhatsApp for Business, Facebook Messenger en Viber.

Meer weten over de mogelijkheden van ons platform en Social Messaging? Download hieronder onze ultimate guide.

Download the ultimate guide to messaging for businesses

Verbind alle
Social Messaging
Kanalen

Klantcontact opnieuw uitgevonden

Social Messaging Automation

SaySimple verbindt verschillende Social Messaging kanalen met elkaar om klanten een naadloze, intelligente, conversational en hyper-gepersonaliseerde ervaring aan te bieden. Ons all-in-one platform bestaat uit drie geavanceerde modules die elkaar perfect aanvullen.

  • De Social Messaging Dashboard module meer >
  • De Messaging Intelligence Dashboard module meer >
  • De Conversational Excellence module

Naast deze individuele modules bieden we een uitgebreid ecosysteem van integraties aan, die door middel van onze API-infrastructuur verschillende engagement- en backend systemen (zoals Salesforce, Zendesk en TOPdesk) met elkaar kan verbinden. Deze is ontwikkeld in lijn met de GDPR-wetgeving, dus je kan het zonder zorgen gebruiken.

Meer informatie over het Social Messaging Automation Platform? Vraag een gratis platform demo aan.

Gratis platform demo

Reduceer kosten en verhoog de klanttevredenheid

Platform voordelen

SaySimple verbindt verschillende social messaging channels met elkaar om klanten een naadloze, intelligente,conversational en hyper-gepersonaliseerde ervaring aan te bieden. Ons all-in-one platform bestaat uit drie geavanceerde modules die elkaar perfect aanvullen.

Verlaag Kosten
  • Implementeer een first-time fix
  • Geen repeat traffic en onnodige verwijzingen meer
  • Social Messaging is schaalbaar
Verhoog ROI
  • Ga op een betere manier om met high-volume traffic
  • Bied je klanten gepersonaliseerde aanbiedingen aan
  • Focus op bijzondere klantenservice cases
Verbeter CSAT
  • Begrijp je klanten beter en maak het makkelijker voor je medewerkers om goede service te bieden
  • Zorg voor customer loyalty door persoonlijker om te gaan met de klant
  • Versnel customer key performance door continu├»teit in klantgesprekken
01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
%
The Messaging Agency