Services

Messaging met absurd gemak, wen er maar aan!
hotdog-v2
Social messaging made easy

Sit back, relax and check the

Eazy Dashboard

Altijd een duidelijk overzicht van jouw klantenservice messages, van gifjes en spraakmemo’s, tot videoclips en tekstberichten. Directe toegang tot WhatsApp voor business, Facebook Messaging en, wanneer mogelijk, Instagram DM’s. Een compleet, overzichtelijk dashboard, te bedienen met het simpelste gemak. Klinkt als een droom, toch? SaySimple maakt het waar, dus wakker worden!

Lees meer
Monitor Your Messaging performance

Complicated is not in our vocabulary

Messaging Intelligence Dashboard

Laat vanaf nu je drone aan de grond staan, met dit dashboard heb je binnen no-time een duidelijk overzicht van jouw gehele messaging omgeving. Realtime zie je in één oogopslag alle berichten die erin en -uit vliegen. Vergelijk performance tussen periodes, collega’s en kanalen en creëer zo Messaging Insight. Waar wacht je nog op?

Lees meer
We
Make it
Easy

Let’s make a long story short

Training & Events

Elke dag de klant centraal zetten en de webcare-grens verleggen. Dat is hoe je met SaySimple het meeste uit jouw klantcontact haalt. Wil jij ook voorop blijven lopen? Wij delen graag onze kennis, learnings en innovaties met partners en klanten! Overal en altijd beschikbaar, net als jouw klantenservice.

Lees meer
01
00

ANDERZORG IS
IN GOOD COMPANY

Omoda background Anderzorg paraplu

Hoe krijg je als zorgverzekeraar de meest effectieve en persoonlijke klantenservice? Juist, door integratie van social media. Het resultaat: een Net Promoter Score van maar liefst +34.

Lees meer

HVA IS
IN GOOD COMPANY

HvA background HvA hoes

De Hogeschool van Amsterdam is altijd op zoek naar kanalen die aansluiten bij de wensen en behoeften van haar studenten. WhatsApp was daarom in de ogen van de HvA de ideale toevoeging.

Lees meer

MUNTSTAD IS IN GOOD COMPANY

Muntstad background Muntstad car

Muntstad is dé officiële merkdealer en servicepartner van o.a. VW, Audi, ŠKODA, SEAT. Als één van de grotere dealerbedrijven van Nederland maakt Muntstad slim gebruik van social messaging via SaySimple.

Lees de case

OMODA IS IN GOOD COMPANY

Omoda background Omoda shoe

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

Lees de case

TRANSAVIA IS
IN GOOD COMPANY

In Nederland is Transavia marktleider op de vakantievliegmarkt. Met deze verantwoordelijkheid is Transavia voortdurend opzoek naar het verbeteren van de klantervaring. Via de SaySimple Eazy dashboard zette de luchtvaartmaatschappij hierin de volgende stap met baanbrekende resultaten.

Lees meer
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
  • Omoda
  • Transavia
%
The Messaging Agency