Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

Service via WhatsApp

Service via WhatsApp en andere vormen van webcare via social messaging worden steeds breder ingezet door bedrijven. WhatsApp is laagdrempelig, wordt gebruikt door meer dan 11,5 miljoen nederlanders, ondersteunt multimedia en heeft naast een hoge klanttevredenheid als bijkomend voordeel dat ook service agents het kanaal als zeer positief ervaren.

De praktijk leert ons verder dat WhatsApp de kracht heeft om het gebruik van traditionele klantcontact kanalen zoals email en telefonie te reduceren waardoor ook de kosten van het contactcentrum dalen.

Lijkt het je interessant om WhastApp voor service in te zetten? Download dan onze gratis whitepaper en lees meer over de mogelijkheden van messaging voor customer service. Je kunt natuurlijk ook vrijblijvend een WhatsApp-bericht sturen voor meer informatie.

WhatsApp inzetten binnen je eigen organisatie?

Download onze gratis whitepaper

Download

WhatsApp inzetten

Eenvoud en laagdrempelig klantcontact zorgen voor blije en loyale klanten. Dat is wat customer service via WhatsApp biedt en waar SaySimple voor staat. WhatsApp als customer service tool geeft de service medewerker veel meer context en kan bij vragen gerichter helpen dankzij de uitgebreide multimedia mogelijkheden van de chatapp.

Service via WhatsApp bij de Hogeschool van Amsterdam

Een onderwijsinstelling is een dynamische omgeving waar veel service gerelateerde vragen spelen. Deze reden, en omdat WhatsApp en studenten bijna hand in hand gaan, heeft de Hogeschool van Amsterdam doen besluiten om met WhatsApp als servicekanaal van start te gaan.

‘‘

Joost Dirkson, Hoofd Service Administratief Centrum HvA

Service via WhatsApp verloopt dus op een veel plezierige manier. Voor zowel de student als voor de service agent.

Resultaten

  • Efficiënter dan telefoon dankzij multimedia toepassingen
  • Afname van het aantal vragen via e-mail
  • Ideal kanaal voor communicatie met studenten
We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency