Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

SaySimple Weekly Notification 52

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Icreatemagazine.nl

Bewegende nieuwjaarswensen sturen via WhatsApp

Waar je vroeger met nieuwjaar aan de telefoon hing om iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen – met netwerkstoringen tot gevolg – doe je dat nu gewoon met een berichtje. Via Berichten bijvoorbeeld stuur je gemakkelijk een bericht met feestelijk vuurwerkeffect. Voor al je contacten die geen iPhone hebben, biedt WhatsApp uitkomst.

Lees meer

Dutchcowboys.nl

De populairste apps van dit moment en van het jaar 2018

Aan het eind van het jaar is het tijd om de balans op te maken. Dat doen wij ook en we geven je een overzicht van de meest populaire apps uit de Nederlandse appstore van dit moment, eind december 2018.

Lees meer

Emerce.nl

Facebook Nederland eindigt 2018 in mineur

Facebook is in Nederland over zijn hoogtepunt heen. Het bereik van de profielensite neemt van maand op maand af en Instagram kan het stokje niet overnemen. Bij de huidige trend is het zelfs zo dat WhatsApp qua bereik groter kan worden dan de profielensite, al zal dat niet eerder dan 2020 gebeuren.

Lees meer

Customertalk.nl

De stand van zaken rondom nieuwe vormen van het klantcontact

De traditionele kanalen zoals face-to-face-contact, telefonie en e-mail zijn nog altijd de meest gebruikte middelen als het om de customer journey gaat. Tegenwoordig zien we echter een sterke groei in het aantal mogelijkheden voor interactie. Denk alleen maar aan chat, social media, messaging en het populaire WhatsApp. Leiden deze nieuwe opportuniteiten ook tot nieuwe vormen van klantcontact? Hoog tijd om daar eens bij stil te staan.

Lees meer

Emerce.nl

De nieuwe koers van WhatsApp: ‘Berichten sturen gaat geld kosten’

Nu de oprichters vertrokken zijn, heeft Facebook besloten dat er eindelijk eens geld moet worden verdiend aan WhatsApp. Al gaat het nog altijd met babystapjes.

Lees meer

SaySimple.nl

De ultieme Messaging gids voor bedrijven

Geloof jij ook dat klantloyaliteit en aankoopretentie onmisbaar zijn voor jouw bedrijf? Zie jij daarbij ook klantgemak als belangrijkste USP, zelfs nog boven prijs? En verwacht jij ook de verschuiving van email en webformulier naar social messaging kanalen? In deze Ultimate Guide to Messaging for Businesses lees je alles over het slim gebruiken van kanalen als WhatsApp, Livechat, Telegram, Messenger.

Download de gratis whitepaper

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency