Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

SaySimple Weekly Notification 51

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Want.nl

Deze 6 Whatsapp features zien we nog voor 2019 verschijnen

Whatsapp is zonder enige twijfel de meest gebruikte app in Nederland. Dagelijks versturen, en ontvangen, we talloze berichten. Of het nu persoonlijk of in groepsverband is: praten doe je tegenwoordig in Whatsapp. Maar waar het jaar 2018 bijna voorbij is, gaat de producent nog heel even verder. Het komt voor het einde van het jaar nog met een aantal nieuwe features. In dit artikel worden ze voor je op een rij gezet.

Lees meer

Bright.nl

Facebook werkt aan betaalmiddel voor WhatsApp

Facebook ontwikkelt een cryptomunt waarmee WhatsApp-gebruikers elkaar kunnen betalen. De munt krijgt een vaste wisselkoers ten opzichte van de dollar.

Lees meer

Dutchconnect.nl

Klantenservice maakt weinig gebruik van chatbots ondanks hoge verwachtingen

Chatbots gaan de meeste groei doormaken als communicatiekanaal binnen klantenservice. Dat verwachten Nederlandse kantoormedewerkers, 34 procent zet zijn geld in op chatbots. Op de tweede plaats staan webchat en WhatsApp met beiden 24 procent. Ondanks de hooggespannen verwachtingen rondom chatbots, maakt op dit moment slechts 10 procent van hen vaak gebruik van dit communicatiekanaal. Daarmee staan chatbots onderaan de lijst van momenteel ingezette communicatiemiddelen.

Lees meer

Customerfirst.nl

FBTO kiest voor customer journey denken

December is met recht te bestempelen als dé spannendste maand in (zorg)verzekeraarsland: blijven klanten fijn aan boord of keren ze ons middels een overstap keihard de rug toe? Hoe dit precies voor FBTO uit zal pakken mag as we speak dan nog ongewis zijn, de Friese speler dekt zich in zekere zin alvast in door actiever vanuit de klantreis te denken.

Lees meer

Iphoned.nl

Zo maak je je Twitter-tijdlijn weer chronologisch in 4 stappen

Twitter rolt een update uit die een hele hoop mensen blij gaat maken. Het is vanaf nu namelijk mogelijk om berichten in omgekeerd chronologische volgorde te zien. Hierbij worden de nieuwste berichten weer bovenaan je tijdlijn getoond.

Lees meer

Customerfirst.nl

Customer service experience in 2019

Shep Hyken, expert op het gebied van CX en klantenservicemanagement, blikt op het platform van Forbes vooruit over de ontwikkelingen in het vakgebied. De volgende tien aspecten vallen hem op.

Lees meer

SaySimple.nl

Binnen de Automotive zorgt WhatsApp voor een sprint in klantbeleving

WhatsApp groeit snel in de automotive branche. Het kanaal geeft merkdealers en leasebedrijven de mogelijkheid om op een innovatieve en laagdrempelige manier in contact te komen met prospects, leads en klanten. Hoe de automotive sector dit bereikt en wat ervoor nodig is om WhatsApp succesvol in te zetten lees je in onze gratis whitepaper.

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency