Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

SaySimple Weekly Notification 50

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Adformatie.nl

KLM lanceert Family Updates op WhatsApp

KLM heeft vandaag ‘Family Updates’ updates gelanceerd. Een handige functie m.b.v. een WhatsAppgroep waarmee je vrienden en familieleden (die je nog wel moet uitnodigen) op de hoogte kunt houden van je vluchtstatus.

Lees meer

Twinklemagazine.nl

Facebook test shoppable video

Facebook test een Live Video-functionaliteit waarbij kijkers direct via Messenger bestellingen kunnen plaatsen van de door verkopers getoonde producten.

Lees meer

Emerce.nl

Case Estée Lauder Companies: Eerste samplingcampagne via WhatsApp

Wat neem jij eerder aan, een cadeau van een vreemde op straat, of een cadeau dat je via Whatsapp van een vriend krijgt? Precies, dat laatste, dachten ook social sampling-bedrijf Friendgift en cosmeticaconcern Estée Lauder Companies. Zij lanceerden daarom gezamenlijk de gepersonaliseerde campagne ‘My Kind of Love’ waarbij vrienden samples van de nieuwe parfumlijn van Kilian konden geven. Het is de eerste samplingactie via WhatsApp in de Benelux.

Lees meer

Techpulse.be

Instagram komt met walkie-talkie functie

Instagram komt met voice-chat voor het chatgedeelte van de app. Hebben we binnenkort twee exemplaren van Facebook Messenger?

Lees meer

Icreatemagazine.nl

Leuke WhatsApp kerstgroet versturen

De traditie om in december een flinke stapel kerstkaarten te versturen, is langzaam maar zeker aan het verdwijnen. Steeds meer mensen versturen hun kerstwensen digitaal, bijvoorbeeld via WhatsApp. Natuurlijk is het dan leuk om je ‘Prettige kerstdagen en een gelukkig 2019???’ te voorzien van een leuk bewegend plaatje. 

Lees meer

Emerce.nl

Conversational commerce: “Technologie moet leven van klant makkelijker maken”

Retailers moeten goed inspelen op de technologische ontwikkelingen en zorgen dat ze relevant blijven. En ze dienen dus op het juiste moment de juiste boodschap te kunnen communiceren. Dat concludeert de expertgroep Conversational Commerce van Shopping Tomorrow. Het belangrijkste binnen conversational commerce is dat de technologie het leven van de klant makkelijker moet maken.

Lees meer

Customerfirst.nl

Customer care trends 2019

Nu het einde van het jaar met rasse schreden nadert, schieten de lijstjes met voorspellingen traditiegetrouw als paddenstoelen uit de grond. Dimelo, aanbieder van digitale klantcontactsoftware, neemt zes trends waar die in 2019 de customer care industrie gaan opschudden. Bekijk snel de voorspelbare nummer 1 trend. 

Lees meer

SaySimple.nl

WhatsApp Business Api: Het verdienmodel van WhatsApp

Het motto van de oprichters van WhatsApp was “No Ads, No Games, No Gimmicks”. Ondanks de belofte van Facebook om dit motto te handhaven, komt de uitrol van een verdienmodel voor WhatsApp toch steeds dichterbij. Naast de WhatsApp Business API als verdienmodel zal de messaging app hoogstwaarschijnlijk nog meer verdienmodellen hanteren. Welke dat zijn, lees je in dit blog.

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency