Joey Drieskens 07 dec. 2018

SaySimple Weekly Notification 49

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

AD.nl

WhatsApp, Tikkie en babyapps meest gedownloade apps van 2018

WhatsApp, Tikkie en Instagram zijn dit jaar de meest gedownloade gratis apps voor de iPhone. Bij de apps waarvoor mensen moeten betalen, zijn Baby Monitor 3G, Oei ik groei en Plantsnap het populairst. 

Lees meer

Marketinfacts.nl

Picnic neemt klanten bloedserieus

Daar waar traditionele organisaties kampen met de legacy van oude systemen en worstelen met hardnekkige silovorming, kunnen start-ups en scale-ups zich volledig focussen op de enige partij die daadwerkelijk het onderscheid bepaalt: de klanten. Deze jonge bedrijven zetten de nieuwe standaard voor klantbeleving en gebruiksgemak.

Lees meer

Emerce.nl

KLM: op weg naar één-op-één aanbiedingen

KLM zet digitale toepassingen in om klanten zo persoonlijk mogelijk te bedienen. Dit leidt niet alleen tot een hogere NPS-score maar ook tot meer conversie, vertelt vicepresident Digital Marketing en E-Sales Wijnand de Groot tijdens Eye for Travel.

Lees meer

Customerfirst.nl

Inshared herontdekt LiveChat

Online verzekeraar InShared breidt zijn klantenservice per half december uit met live chat. Mochten klanten er met de chatbot op de website niet uitkomen dan kunnen zij direct worden doorgeschakeld naar een klantenservicemedewerker.

Lees meer

Androidworld.nl

WhatsApp voor tablets in ontwikkeling: bètaversie beschikbaar

De nieuwe versie van WhatsApp Bèta komt voor het eerst officieel met ondersteuning voor tablets. Het gaat daarbij wel om tablets met mobiele verbinding.

Lees meer

Emerce.nl

Omnichannel retail: wel of niet doen?

Omnichannel is een buzzwoord in de retail dat enige nuancering behoeft. Ja, omnichannel shoppers geven meer geld uit, maar dat wil niet zeggen dat elke klant zit te wachten op een uniforme beleving in al je kanalen. De eerste vraag die je je dus moet stellen is: is full omnichannel nodig? 

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency