Joey Drieskens 30 nov. 2018

SaySimple Weekly Notification 48

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Omroepbrabant.nl

Ook Sint voortaan op Whatsapp, en alle Brabantse kindjes mogen hem wat vragen!

Hoeveel Pieten zijn er? Hoe lang doet de stoomboot er over om van Spanje naar Nederland te komen? Hoe kan het paard van Sinterklaas over daken lopen? Er is maar één iemand die het antwoord weet en dat is Sinterklaas. Ondanks de drukke agenda van de Goedheiligman heeft hij tijd vrij kunnen maken voor iets heel bijzonders. Alle Brabantse kindjes krijgen de kans om hun vraag aan Sint te stellen.

Lees meer

Androidworld.nl

Facebook-app: 1,1 miljoen minder installaties in Nederland

De Facebook-app zie je steeds minder terug in het Nederlandse straatbeeld. Nieuwe cijfers tonen een behoorlijke daling in het aantal installaties.

Lees meer

Kijkmagazine.nl

Klantenservice gluurt mee terwijl je typt

Nog vóór een man tijdens een chat met klantenservice op ‘versturen’ klikte, kreeg hij al antwoord. ‘We krijgen een preview’, biechtte de werknemer op.  

Lees meer

Emerce.nl

FB Messenger prominent in klantcontact NS International

“Als je een alternatief voor luchtvaart en auto willen voor reizen in Europa dan moet je ook het bijbehorende serviceniveau kunnen bieden”, aldus e-commercemanager Jos Blok van NS International. Onlangs begon de invoering van Facebook Messenger voor webcare.

Lees meer

SaySimple.nl

Appcare tijdens de feestdagen

Het belang van een mobile first servicekanaal zoals WhatsApp wordt alleen maar groter. Webcare- en klantenservicemedewerkers draaien overuren om alle vragen goed te beantwoorden en het serviceniveau hoog te houden. Maar hoe doe je dit zo efficiënt mogelijk? In dit artikel lees je vijf tips om via WhatsApp jouw webcare team te onderscheiden tijdens de feestdagen!

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency