Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

SaySimple Weekly Notification 45

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Consultancy.nl

Bedrijfsleven loopt €3 miljard omzet mis door slechte klantenservice

Slechte klantenservice kost Nederlandse bedrijven jaarlijks circa €3 miljard aan omzet. Dat blijkt uit een studie van adviesbureau Lopes Slot. Klanten die teleurgesteld zijn in de dienstverlening of producten van een bedrijf, of zich ergeren aan het klantenbeleid van een organisatie, hebben tegenwoordig minder geduld dan voorheen. Dat komt met name door de snelheid van de sociale media.

Lees meer

Customerfirst.nl

Robot love: Liefde voor klant én bot

De technische invloeden op het contact tussen klanten en organisaties zijn niet meer te ontkennen. ‘De toestroom via diverse klantcontactkanalen is inmiddels zo groot dat chatbots de groeiende hoeveelheid werk overnemen van customer servicemedewerkers.’ Wat zijn de kansen, gevaren én grenzen van chatbotinzet op de klantenservice?

Lees meer

Customerfirst.nl

Klanttevredenheid door het dak voor Dekbed Discounter

Het bieden van verrassend goede service waar klantverwachtingen mee worden overtroffen, houdt volgens Dekbed-Discounter  in dat klanten gebruik kunnen maken van voldoende contactmogelijkheden. Zo kan de klant telefonisch contact opnemen, maar ook via social mediakanalen, chat en een forum.

Lees meer

NU.nl

Verzonden Facebook Messenger-chats binnen tien minuten te wissen

Facebook werkt aan een mogelijkheid waarmee gebruikers van chatdienst Messenger verzonden berichten kunnen intrekken.

Lees meer

Emerce.nl

Consument deelt passie via Twitter

Op Twitter delen consumenten graag informatie over producten en merken. 66 procent deelt regelmatig hun mening en 78 procent volgt actief de mening van andere mensen. 

Lees meer

Automotive-management.nl

WhatsApp in de automotive, de lessen van Muntstad

Overschakelen van Telefoon naar WhatsApp en het kanaal succesvol maken? Muntstad vertelt hoe zij dat deden.

Lees meer

SaySimple

WhatsApp Click to Chat: 4 handige toepassingen

WhatsApp Click to Chat maakt het voor leads, volgers en klanten mogelijk om een WhatsApp-gesprek te starten zonder dat zij jouw WhatsApp-nummer hebben opgeslagen. Aangezien Nederland meer dan 11,5 miljoen WhatsApp-gebruikers telt, is Click to Chat dus een mooie methode om het enorme potentieel van de chat-app te benutten. Hoe je dat doet, lees je in deze blog.

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency