Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

SaySimple Weekly Notification 44

Iedere week brengt SaySimple je het laatste messaging nieuws. We cureren de belangrijkste berichten en vatten ze voor je samen zodat je zelf niet hoeft te zoeken. Wel zo makkelijk.

Computertotaal.nl

Zijn WhatsApp advertenties onvermijdelijk?

De geruchten over WhatsApp advertenties gaan al rond sinds de overname van de berichtendienst door WhatsApp. De nieuwe WhatsApp topman Chris Daniels deed een boekje open over advertenties op WhatsApp.

Lees meer

Datanews.be

Chatbots nog te dom voor het echte werk: consumenten chatten liever met een mens

Snelle, simpele vragen zijn voor de meeste chatbots geen punt, maar heel veel meer moet je er niet van verwachten anno nu. Consumenten hebben nog steeds de behoefte aan persoonlijk klantcontact.

Lees meer

Customerfirst.nl

KLM KOMT BIJ JE THUIS

KLM biedt vanaf nu vier Nederlandstalige spraakgestuurde diensten aan. Met behulp van Google Home, de slimme speaker en spraakassistent, helpt de luchtvaartmaatschappij zijn klanten bij het thuis plannen en voorbereiden van hun reis.

Lees meer

NU.nl

Elke dag 2 miljard mensen op Facebook, WhatsApp, Instagram en Messenger

De sociale media van Facebook worden volgens het bedrijf dagelijks door gemiddeld twee miljard mensen gebruikt. Naast Facebook vallen ook WhatsApp, Instagram en Messenger onder de sociale media van het bedrijf.

Lees meer

Customerfirst.nl

OPT-IN VOOR KLANTENSERVICE?

Terwijl de branche nog krokodillentranen huilt om strengere regelgeving inzake telemarketing en -sales, kunnen we ons maar beter voorbereiden op de volgende ontwikkeling: privacybescherming in het domein van klantenservice. Het winnen en behouden van klantvertrouwen wordt daarbij een cruciale voorwaarde.

Lees meer

SaySimple

Messaging zorgt voor meer klantcontact

Messaging levert bedrijven extra contactmomenten op die je grofweg kunt verdelen onder service-, marketing- en sales gerelateerde berichten. Gebaseerd op messaging in de automotive industrie, geven we in dit blog enkele voorbeelden van deze berichten. Op de langetermijn zorgt dit voor meer conversaties en meer klantcontact!

Lees meer

written by
Joey Drieskens
%
The Messaging Agency