Your very own cockpit.

SaySimple brengt de social messaging channels samen in één intelligent en hyper-gepersonaliseerd dashboard.
Ons all-in-one social messaging platform bevat drie geavanceerde modules voor conversational excellence.

Social Messaging Automation Platform

Ons multichannel platform bestaat uit drie geavanceerde modules die naadloos aansluiten op jouw messaging channels.

Social Messaging Module

Voor klantenservice en customer engagement.

Explore features

Messaging Intelligence Module

Overzicht over al jouw customer service efforts.

Explore features

Messaging Engage Module (Beta)

Hyper-personaliseer customer engagement.

Explore features

SaySimple Connect,
an extensive eco-system

Naast deze modules bieden we een breed scala aan integraties. Verschillende back-end systemen (Zoals Salesforce, Zendesk and TOPdesk), payment providers en NPS modules kunnen geconnect worden met onze API-infrastructuur. Allemaal GDPR-proof natuurlijk.

Reduce cost, increase profit and please customers.

SaySimple maakt meer mogelijk.

Verlaag cost of ownership

  • Versnel de first-time fix rate
  • Voorkom herhalend verkeer en onnodige gesprekken
  • Behoud alle social messaging channels en bijbehorende techniek

Verhoog return on investment

  • Tackle hoge volumes met gemak
  • Voorzie klanten van maatwerk
  • Keer klantvragen om tot sales opportunities

Boost customer satisfaction

  • Verkrijg meer klantkennis voor een optimale customer journey
  • Verhoog customer loyalty door hyper-personalization
  • Blijf altijd in contact met je klant
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home