Native Messaging

De opkomst van Messaging kanalen hebben de manier waarop we communiceren enorm veranderd. Het verwachtingspatroon van de consument is veranderd en zij verwachten tegenwoordig rijke, aanhoudende en asynchrone conversaties aan te gaan op het kanaal van hun keuze.

Door de implementatie van native web messaging aan het social messaging dashboard van SaySimple zijn bedrijven nu ook in staat om de statische en synchrone gesprekken te vervangen door rijke, asynchrone en gepersonaliseerde conversaties en stelt bedrijven hiermee in staat om moderne messaging ervaringen te creëren die merken en klanten op nieuwe manieren samenbrengen.

In-App Messaging

In-App Messaging helpt u de actieve gebruikers van uw app te betrekken door ze gerichte, contextuele berichten te sturen die hen aanmoedigen om belangrijke app-functies te gebruiken.

U kunt bijvoorbeeld een in-app-bericht sturen om gebruikers ertoe te brengen zich te abonneren, een video te bekijken, een niveau te voltooien of een item te kopen. U kunt berichten aanpassen als kaarten, banners of afbeeldingen en triggers instellen zodat ze precies verschijnen wanneer ze uw app-gebruikers het beste uitkomt.

Web Messaging

Web Messaging is een goede manier om persoonlijke, rijke gesprekken te voeren met mensen op uw website of klanten op elk apparaat. Onze functies, integraties en API’s stellen bedrijven in staat om op een geheel nieuwe manier contact te maken met hun klanten.

Met Web Messenger voeg je een live web messaging functie toe aan je website. Gebruikers zijn niet langer gebonden aan een chat venster of chatsessie en kunnen op asynchrone wijze met je bedrijf communiceren. De inkomende gesprekken komen net als de social messaging kanalen binnen in het Social Messaging Dashboard van SaySimple.

  • Synchroniseer gesprekken op elk apparaat en kanaal dat je klanten gebruiken.
  • Bouw betere relaties op met berichten die voldoen aan de look and feel van je website.
  • Verras je klanten met de meest boeiende gesprekservaring met behulp van rich messaging functionaliteiten.

Ontdek de mogelijkheden van Native Messaging

Met SaySimple aan je zijde spring je in het oog van de always-on, multiple device consument via zijn of haar favoriete messaging kanalen. Wij helpen bedrijven om klantenservice naar ongekende hoogten te brengen;​ download vandaag nog de Ultimate Guide en benut de kracht van Social Messaging


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home