Hoe werken quick replies in het Eazy dashboard?

Quick replies geven agents de mogelijkheid om vooraf gedefinieerde berichten via een sneltoets te sturen. Agents kunnen quick replies aanroepen via de / slash-toets. Admins en agents kunnen quick replies aanmaken. Alleen de admin user kan gedeelde quick replies voor alle agents instellen.

Quick replies

Instellen

Quick replies zijn in te stellen via conversaties. Open een conversatie en type /. De quick reply pop-up wordt nu zichtbaar. Kies voor het blauwe plus-icoon om een reply toe te voegen. Daarna opent zich een venster waar de naam en het bericht ingesteld kunnen worden. De naam van een quick reply kan alleen letters, cijfers, underscores en streepjes bevatten. De naam kan vervolgens gebruikt worden om snel een quick reply te selecteren.

instellen

Een quick reply kan verrijkt worden met variabelen:
{{contact.name}} = *De naam van de ontvanger
{{agent.name}} = De volledige naam van de agent
{{agent.initials}} = De initialen van de agent
*De naam van de ontvanger is een zelfgekozen naam en daardoor niet altijd representaties

In de lijst met quick replies wordt de variabele direct dynamisch ingevuld.

Nadat de naam en het bericht zijn ingesteld, opent zich een scherm waarin aangegeven kan worden voor wie de quick reply zichtbaar is. Alleen admin users hebben rechten om quick replies voor alle users in te stellen. Kies ‘Save’ om de quick reply op te slaan.

toevoegen

Quick replies worden opgeroepen door de / slash-toets te gebruiken en worden gefilterd op naam.

gebruiken

Een quick reply kan bewerkt en verwijderd worden door het potlood-icoon te gebruiken. Kies voor ‘Save’ om de wijziging op te slaan.

Hulp nodig?

Neem contact op

Heb je naar aanleiding van deze FAQ een vraag? Niet getreurd! We helpen je graag verder. Je kunt hiervoor contact op nemen via WhatsApp, Twitter DM, Facebook Messenger of via good old telefoon of e-mail.

Is je vraag nog niet beantwoord?

Stuur ons een WhatsApp bericht

App ons
%
The Messaging Agency