Whitepaper: Klantenservice en webcare via WhatsApp

SaySimple 

Download whitepaper:

* De velden zijn verplicht

Klantenservice en webcare via WhatsApp

De wereld van webcare verandert razendsnel. Dit geldt voor zowel processen binnen de organisatie, als voor klanten die verschillende media gebruiken om antwoord te krijgen op hun vragen. Daarmee is webcare een belangrijke component geworden binnen de marketingcommunicatiestrategie en meer dan een doel op zich. Het is een bedrijfsfilosofie, ondersteund door technologie en andere processen. De doelstelling is de klant enthousiast te maken, te helpen en vertrouwen te geven in jouw product of dienst. Kortweg streven organisaties naar interactie met de doelgroep en vertrouwen.

Welke rol speelt WhatsApp hierin en hoe houdt WhatsApp zich ten opzichte van ‘traditionele’ communicatiekanalen zoals telefoon, e-mail en social media? Deze vragen worden beantwoord in de whitepaper ‘Klantenservice en webcare via WhatsApp’. Daarnaast biedt de whitepaper handvatten voor het gebruik van dit innovatieve kanaal.

Heb je een vraag?

Bel 023 – 554 67 66

App +31 (0) 6 135 582 70

of ga naar contactformulier