Omnichannel messaging

WhatsApp, Facebook Messenger of allebei?

SaySimple ondersteunt organisaties bij de implementatie van omnichannel messaging. Dat betekent dat wij eerst stil staan bij jouw doelgroep. Vanuit dit oogpunt werken we naar een 9+ ervaring en gaan we verwachting overtreffen. Wij gaan niet mee met de hype van de dag, maar helpen je een bewuste keuze te maken voor hét juiste kanaal.

De 9+ ervaring? neem contact op voor meer info

Timeline

conversatie-whatsapp-care

Veiligheid en Privacy

Bij de inzet van omnichannel messaging is het belangrijk om je bewust te zijn van de wet- en regelgeving voor het gebruik van de specifieke kanalen. SaySimple adviseert hierin en helpt tijdens het implementatieproces. Meer informatie over de regels en wetgeving omtrent het zakelijk gebruik van bijvoorbeeld WhatsApp lees je in dit artikel:

Zakelijk WhatsApp inzetten – privacy, data en persoonsgegevens

Events & Training

SaySimple organiseert geregeld events en trainingen over de inzet van omnichannel messaging. We organiseren de events een aantal keer per jaar, vaak in samenwerking met één van onze klanten of partners om learnings en innovaties. De trainingen kunnen op elke gewenst moment op locatie worden ingepland.

SaySimple Demo?

Voor meer informatie over de inzet van SaySimple binnen jouw organisatie kun je vrijblijvend een demo aanvragen via het aanvraagformulier, of bel met een van onze consultants:

  • Bas Heinen
    Bas Heinen

    Consultant
    +31 (0) 6 – 54 39 30 97

  • Ian de Groote
    Ian de Groote

    Consultant
    +31 (0) 6 – 214 75 615

Aanvraagformulier

Heb je een vraag?

Bel 023 – 554 67 66

App +31 (0) 6 135 582 70

of ga naar contactformulier