Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
aanvragen

Customer service via WhatsApp

Bied customer service via WhatsApp en communiceer op maat met je klanten. Steeds meer bedrijven faseren hun telefoon en e-mail kanalen uit omdat hun doelgroep de voorkeur geeft aan messaging kanalen zoals WhatsApp. Zij bieden customer service 2.0 aan en communiceren op maat.

WhatsApp inzetten als customer service tool betekent kortere wachttijden, meer interactie, blije klanten en een hoge NPS (Net Promoter Score). Daarnaast reduceer je het telefonie binnen de organisatie met wel 20%. Je kunt dus een verschuiving verwachten in het klantcontact van het ene naar een andere kanaal. Zo verlaag je de kosten van het klantcontactcentrum.

Wil je WhatsApp implementeren binnen jouw customer service team? Download onze whitepaper en lees meer over de mogelijkheden van messaging voor customer service. Je kunt natuurlijk ook vrijblijvend een WhatsApp-bericht sturen voor meer informatie.

WhatsApp inzetten binnen je eigen organisatie?

Download onze gratis e-guide

Download

WhatsApp inzetten

Eenvoud en laagdrempelig klantcontact zorgen voor blijere klanten en loyaliteit. Dat is wat customer service via WhatsApp biedt en waar SaySimple voor staat. WhatsApp als customer service tool geeft de service medewerker veel meer context en kan bij vragen gerichter helpen dankzij de uitgebreide multimedia mogelijkheden van de chatapp.

Omoda & WhatsApp voor customer care

Voor Omoda is niets belangrijker dan beleving. Dat komt bijvoorbeeld terug in de manier waarop Omda hun producten verpakt en en opstuurt, tot de manier waarop zij omgaan met klantcontact. Als extra service kunnen klanten via WhatsApp om stijladvies vragen. Dit geeft een nieuwe dimensie aan de manier waarop Omoda omgaat met customer service.

‘‘

Omoda

Het was voor Omoda een logische stap om WhatsApp in te zetten en zo hun customer service strategie te versterken. WhatsApp wordt namelijk massaal door de doelgroep van Omoda gebruikt. De voordelen van WhatsApp sluiten daarnaast perfect aan bij de kernwaarden van Omoda: persoonlijk contact, snelle afhandeling van vragen en daar zijn waar de klant is. Na de introductie van WhatsApp is het email kanaal van Omoda helemaal uitgefaseerd.

We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency