Nieuw: De WhatsApp Business solution is vanaf nu beschikbaar

icon
AANVRAGEN

Messaging success is no myth
Customer Success Stories

SaySimple pioniert de wereld van social messaging en online klantenservice, door bedrijven te ondersteunen bij de implementatie van Conversational Excellence. Hyper gepersonaliseerd klantcontact via het voorkeurskanaal van je klant, met de focus op customer engagement. Check onze cases en zie hoe we Conversational Excellence in de praktijk brengen.

01
00

Transavia

Na de implementatie van Customer Care via WhatsApp daalde het aantal inbound calls met 20%.

Lees meer

Omoda

Omoda shoe

Social Messaging voor stijladvies en een gepersonaliseerde aankoopervaring.

Lees de case

Anderzorg

Anderzorg paraplu

Effectieve en persoonlijke klantenservice via Social Messaging leidt tot een NPS van +34.

Lees meer

Hogeschool van Amsterdam

HvA hoes

WhatsApp is het ideale contactkanaal voor studenten.

Lees meer

Muntstad

Muntstad car

Reduceer inbound telefonie met ruim 20% door Social Messaging voor aftersales.

Lees de case
  • Transavia
  • Omoda
  • Anderzorg
  • HvA
  • Muntstad
We'll take you on

The Route to Success

%
The Messaging Agency