Conversational Excellence

Niets biedt meer klanttevredenheid dan goede gesprekken. Conversaties waarbij een klant zich gehoord en vooral geholpen voelt. De huidige technologie op het gebied van social messaging automation maakt het mogelijk om hierin nóg een stap verder te gaan.

‘Conversational excellence’ is het toverwoord en kun je je toe-eigenen door in te spelen op de populariteit van social messaging. Zo neemt klanttevredenheid toe en verandert de klantenservice-afdeling in een motor voor groei; van kostenpost naar rendement

Benut de kracht van Social Messaging

In de wereld van vandaag worden bedrijven uitgedaagd om hun klantrelaties onder de loep te nemen. De klant verwacht 24/7 bereikbaarheid via de kanalen en devices van zijn of haar keuze. In het unieke alles-in-1 platform van SaySimple komen alle messagingkanalen, chatbots, statistieken en sentimentanalyse (AI) samen.

Ons platform stelt klantgerichte bedrijven in staat om snel te reageren, terwijl ze bij elk antwoord betere luisteraars en gesprekspartners worden. Je brengt hiermee je klantenservice naar een ongekende hoogte. Dit is de belofte van Conversational Excellence.

De helpende hand is hier

Met SaySimple aan je zijde spring je in het oog van de always-on, multiple device consument via zijn of haar favoriete messaging kanalen. Wij helpen bedrijven om klantenservice naar ongekende hoogten te brengen;​ download vandaag nog de Ultimate Guide en benut de kracht van Social Messaging

Download de gratis Ultimate Guide for Social Messaging

Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox

Trusted by:

{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home