Conversational Bots for FAQ Automation

Conversational Bots helpen om de Customer Journey te verbeteren. Denk hierbij aan het automatiseren van FAQs. Het optimaliseren van de First Time Fix (FTF) en het reduceren van de kosten. Iedereen krijgt hetzelfde consistente antwoord. Door de inzet van Chatbots verhoog je het selfservice level en creëer je meer tijd voor waardevolle klant interacties.

Conversational Bots Benefits:

Ontdek de voordelen van het SaySimple Social Messaging Automation Platform:

Cost to Profit Center

  • Verlaag de Average Handling Time (AHT)
  • Automatiseer de FAQ’s
  • Houd tijd over voor waardevolle klant interacties

Commercial Readiness

  • Beïnvloed de Customer Journey
  • Inzetbaar over verschillende Touchpoints
  • Verwerk hoge volumes tijdens piekmomenten

Hyper-personalisation

  • Maak de Voice of the Customer actionable
  • Ervaar Cross Channel Engagement
  • Integreer CRM-systemen en creëer een 360° klantbeeld

Conversational Bots for Cross Channel Engagement

Bouw waardevolle klant interacties door de inzet van Conversational Bots. Hierdoor reduceer je waste verkeer en houd je tijd over voor klantvragen die er echt toe doen en een menselijke benadering nodig hebben. Dit versterkt de band met jouw klant en verhoogt daarmee de betrokkenheid.

De Conversational Bots zijn kanaal onafhankelijk en kunnen worden ingezet op Social Messaging kanalen als WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat, Viber en binnen Web of In-App Messaging.

Download de Ultimate Guide for Conversational Bots

Vul hieronder je gegevens in en ontvang de toekomst van Conversational Bots in je inbox.


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home