Roompot logo kleur
Joey Drieskens 11 sept. 2018

Roompot Vakanties communiceert met gasten via WhatsApp

Bij aankomst in het vakantiepark ligt er voor de gasten een welkomstmap klaar met allerlei informatie over de vakantiebestemming en het WhatsApp nummer. Via WhatsApp kunnen gasten contact opnemen met de klantenservice van Roompot. Hiervoor heeft Roompot meerdere WhatsApp users ingericht waardoor vragen snel afgehandeld kunnen worden. De eerste reacties van de klanten zijn positief, met name over de aangeboden service.

Waarom WhatsApp?

Roompot was al volop actief op het gebied van klantenservice via Facebook en Twitter. Het doel is om hiermee een optimale service te bieden aan haar gasten. Daarnaast heeft Roompot geëxperimenteerd met een chatfunctie op de website. Daar kwamen veel uiteenlopende reacties uit en is destijds on hold gezet vanwege een geplande nieuwe website.

Na de komst van de nieuwe website kwam de chatfunctie opnieuw ter sprake. In het verlengde hiervan kwam WhatsApp aan de orde. Dit zou in potentie een toegevoegde waarde zijn op de huidige klantenservice van Roompot.

‘‘

Carel Schrier, Roompot

Reacties zijn positief

Bij aankomst in het vakantiepark ligt er voor de gasten een welkomstmap klaar met allerlei informatie over de vakantiebestemming en het WhatsApp nummer. Via WhatsApp kunnen gasten contact opnemen met de klantenservice van Roompot. Hiervoor heeft Roompot meerdere WhatsApp users ingericht waardoor vragen snel afgehandeld kunnen worden. De eerste reacties van de klanten zijn positief, met name over de aangeboden service.

Download Gratis Whitepaper

WhatsApp voor de automotive branche

Alle velden met een * zijn verplicht
Automotive whitepaper images
We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency