Omoda logo kleur
Joey Drieskens 19 sept. 2018

Omoda geeft stijladvies via WhatsApp

Omoda verkoopt trendy merkschoenen voor de modebewuste man en vrouw. In totaal heeft het bedrijf meer dan 200 verschillende merken in het assortiment. Omoda vindt een goede klantbeleving en service enorm belangrijk. Met deze uitgangspunten zocht Omoda naar een tool om klanten nog beter te kunnen helpen.

‘‘

Omoda

Adviseren en vergelijken van schoenen en tassen

Bij Omoda zijn schoenen en tassen meer dan een product, maar ook een beleving op zich. De beleving begint al tijdens het aankoopproces. Zo kunnen klanten nu via WhatsApp om stijladvies vragen. Klanten sturen foto’s van producten in en gaan dan samen met de webcare medewerker van Omoda op zoek naar dé combinatie voor die ene speciale avond. Omoda is hierdoor in staat klanten nog beter te servicen. Verder is WhatsApp een snelle manier om vragen te stellen met betrekking tot bestellingen, retouren, ruilen, productinformatie en Club Omoda Accounts.

Waarom WhatsApp?

Voor Omoda is WhatsApp een logische stap om de dialoog aan te gaan met klanten en volgers. Uit het klantenpanel van Omoda is namelijk gebleken dat smartphones massaal door klanten worden gebruikt. Via WhatsApp kunnen klantvragen nog sneller beantwoord worden. Daarnaast sluit het goed aan bij de kernwaarden van Omoda, namelijk persoonlijk contact, snelle afhandeling van vragen en aanwezig zijn op plaatsen waar de klant is.

Download Gratis Whitepaper

WhatsApp voor de automotive branche

Alle velden met een * zijn verplicht
Automotive whitepaper images
We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency