Putting Omoda in it's customer's shoes.

Omoda is een high-end schoenenretailer met meer dan 20 verkooplocaties in de Benelux en levert via de website aan klanten door heel Europa. Hun diepgewortelde passie voor schoenen gaat tot ver terug in de familiegeschiedenis. Het bedrijf verkoopt trendy designerschoenen voor de modebewuste man en vrouw.

Omoda voert meer dan 200 merken in hun steeds groter wordende collectie. Ze geloven dat de customer experience en een hoog serviceniveau een groot onderscheidend vermogen hebben. Vanuit die twee uitgangspunten zijn ze op zoek gegaan naar aanvullende manieren om de klantverwachting verder te overtreffen.

De concurrentie is moordend in de wereld van e-commerce. Social messaging kan je een flinke voorsprong geven als het gaat om vertrouwen, snelheid en klantteverdenheid. Omoda’s klantenservice wijst uit dat het overgrote deel van al het websitebezoek verloopt via mobiel. Logisch dat social messaging is toegevoegd aan customer service.

Hoe gebruikt Omoda WhatsApp?

Schoenen kopen kan iedereen. Ze geweldig laten matchen bij je nieuwe outfit is soms net even lastiger. Omoda biedt stylingadvies via WhatsApp en zorgt ervoor dat de totale look klopt. Ze gaan echt een paar stappen verder om de klanttevredenheid verder omhoog te krijgen. Naast de personal shopper functie wordt WhatsApp gebruikt om vragen te beantwoorden over bestellingen, leveringen, retouren en Omoda-accounts.

Omoda is a high-end shoe retailer and eCommerce player, with over 20 locations in the Benelux.

Facts and figures

20 stores

200 different brands

Let us help you too.

Claim your personal demo.


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox
{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home