Emolife logo kleur
Joey Drieskens 19 sept. 2018

Emolife gebruikt WhatsApp

Emolife Events & Consultancy organiseert sinds 2006 bijzondere evenementen waarbij sporten voor een ander centraal staat. Rondom de evenementen creëert Emolife een community van klanten, deelnemers en toeschouwers met als belangrijkste doel donateurs werven voor het goede doel. Bekende voorbeelden van Emolife evenementen zijn Duchenne Heroes, Tour for Life, Giro di KiKa, Africa Classic, Ride New York, Run for KiKa en Run for KiKa Marathon.

‘‘

Renske Siersema, Marketing Communicatie Manager

WhatsApp versterkt de traditionele communicatie via e-mail. “We versturen korte berichten met actuele informatie , fundraising- en trainingstips en we motiveren deelnemers om het beste uit zichzelf te halen. “Onze deelnemers vinden deze manier van interactieve communicatie erg leuk. Net als de achterban overigens, die we tijdens het evenement op de hoogte houden over de prestatie van hun dierbaren!”, aldus Renske Siersema – marketing communicatie manager bij Emolife.

Africa Classic

Een van de evenementen waarvoor Emolife WhatsApp heeft gebruikt, is de Africa Classic. Van 10 t/m 17 oktober fietsten deelnemers een ronde om de Kilimanjaro voor Amref Flying Doctors. De avonturen van de wielrenners werden via WhatsApp naar het thuisfront verstuurd.

Download Gratis Whitepaper

WhatsApp voor de automotive branche

Alle velden met een * zijn verplicht
Automotive whitepaper images
We've got you covered

Onze klanten

%
The Messaging Agency