Blog over messaging

Blijf op de hoogte, schrijf je in voor de nieuwsbrief:

Volg ons ook via Social Media:

Livechat versus zakelijk WhatsApp

Livechat versus zakelijk WhatsApp Een omnichannel customer service strategie is essentieel voor een naadloze klantbeleving. Dit maakt het voor bedrijven echter niet makkelijk; Facebook, Twitter, SnapChat, Instagram, WhatsApp, Livechat… En [...]

WhatsApp voor detacheerders

Q&A: WhatsApp voor detacheerders WhatsApp en andere messaging diensten zijn uitermate geschikt voor detacheerders. Om erachter te komen wat de toegevoegde waarde voor deze branche precies is, sprak mijn collega Najib Aynan met Lennart [...]

Messaging is Marketing

Messaging is Marketing Het afgelopen jaar heb ik diverse events bezocht over social messaging. Wat mij direct opviel, is dat er voornamelijk werd gesproken over de inzet van nieuwe contactkanalen. Messaging apps aanbieden is daarbij erg [...]

Heb je een vraag?

Bel 023 – 554 67 66

App +31 (0) 6 135 582 70

of ga naar contactformulier