Het SaySimple Platform voorziet bedrijven van de volgende voordelen:

Reduce costs, increase profit and please customers.

Verlaag Cost of Ownership (TCO)

  • Versnel de first-time fix rate
  • Voorkom herhalend verkeer en onnodige gesprekken
  • Behoud alle social messaging channels en bijbehorende techniek

Verhoog Return on Investment (ROI)

  • Versnel de first-time fix rate
  • Voorkom herhalend verkeer en onnodige gesprekken
  • Behoud alle social messaging channels en bijbehorende techniek

Boost Customer Satisfaction (CSAT)

  • Verkrijg meer klantkennis voor een optimale customer journey
  • Verhoog customer loyalty door hyper-personalization
  • Blijf altijd in contact met je klant

Verlaag de Total Cost of Ownership

Door de implementatie van social messaging kanalen binnen jouw klantenservice afdeling, vergroot je met gemak de bereikbaarheid van je organisatie en ben je actief op het voorkeurskanaal van je doelgroep.

De inzet van social messaging leidt tot het versnellen van je first-time fix rate, het voorkomt herhalend verkeer plus onnodige gesprekken en het maakt de customer service afdeling schaalbaar en daarnaast profiteer je direct van alle nieuwe technologiëen.

Verhoog de Return on Investment

Met behulp van de inzet van social messaging kanalen heb je als organisatie meer grip op je inbound customer service traffic. Met behulp van de multichannel team inbox beheer jij al je kanalen vanuit één centrale plek. Je voorziet je klanten van maatwerk oplossingen en zet klantvragen om tot sales oppurtunities.

Verdubbel Customer Satisfaction

Door de inzet van social messaging als klantcontact strategie in combinatie met het messaging intelligence dashboard verkrijg je meer klantkennis voor het optimaliseren van de customer journey.

Met behulp van een intergratie met je bestaande CRM systeem verhoog je de customer loyalty door het voeren van hyper gepersonaliseerde conversaties. Daarnaast zorgen de asynschrone conversaties ervoor dat je constant in contact met de klant kunt zijn en je klantrelaties kunt verbreden.

Get Inspired for Social Messaging

Met SaySimple aan je zijde spring je in het oog van de always-on, multiple device consument via zijn of haar favoriete messaging kanalen. Wij helpen bedrijven om klantenservice naar ongekende hoogten te brengen;​ download vandaag nog de Ultimate Guide en benut de kracht van Social Messaging


Je ontvangt de Ultimate Guide in je inbox

{{ errors.first('step') }}

Probeer ons Social Messaging Automation platform

Laat je e-mail achter.... we won't bite!

Before we forget...

Nog wat details en we zijn good to go.

Thank you!

We will call you within two working days to schedule a personal demonstration.
Can't pick up the phone? No worries, we'll send you an email!

Go home